Cilgindersaneuniversitede.org

Bak bu sene bize söz verdin yavrum sinirlenmek yok ona göre yavrum,
Yav tamam anne tamam, beni boşu booşunamı yolladınız o şişko cadıya,
Biz yine de hatırlatalım Merve, Çılgın Dersane Üniversitede
Ya baba hiç bakma öyle hiç bakma, Yemin ediyorum o kadın rüyalarıma giriyor, bazen sokakta yürürken bir bakıyorum hop diye zıplıyor, çok korkuyorum ben ya,
Ama herşey kontrol altında merak etmeyin,
Tamam yavrum geç kalma, Allah zihin açıklığı versin,

Tepetaklak oldun dünya tersine,
Çalışmamışsın belliki dersine, Çılgın Dersane Üniversitede Dizisi
Umutların ellerinden uçtu ne fark eder kim haklı kim suçlu,
Çoktan seçmeli iç içe geçmeli ne büyük dertmiş sınavla hayat,
Kalk çöz söyle bir doğru kaç yanlışın kurbanı
Hayat memat meselesi çaresi bir zaman meselesi olsaydı keşke,
Keşmekeş kafam sorular zalim,
Sakin olmam gerekir sakin, http://www.cilgindersaneuniversitede.org/
Keşke hayat bir sınav olmasaydı.

Standard

Leave a Reply

