Kocaminailesi.org

Kocamın Ailesi Ne Zaman Başlayacak sorusuna nihayet bugün cevap verebiliyoruz sevgili diz fanları.

Fox Tv ekranlarında yaz boyu reklamı yapılan ve bizimde fan sitesi olduğumuz Kocamın Ailesi Dizisi, bugün Fox Tv tarafından yapılan bir açıklama ile ne zaman yayınlanacağı belli oldu.

Kocamın Ailesi Dizisi 3 Temmuz Perşembe gününden itibaren her Perşembe saat 21:00′da Fox Tv ekranlarında naklen ve şifresiz olarak yayınlanacaktır. Sımsıcak konusu ve geniş aile ile modern bir ailenin çatışmasını ekrana yansıtacak olan Kocamın Ailesi Dizisini sakın kaçırmayın. http://kocaminailesi.org/

Standard

Neredekalinir.net

Ankara Nerede Kalınır, ekonomik otelleri, ucuz oteller nerede var gibi sorularınız için sizlere bu sayfada bilgilendirmeyi amaçlıyorum arkadaşlar. Umarım istenilen düzeyde faydalı olabilirim. Nerede Kalınır

Öncelikle Ankara’nın başkent olması nedeniyle ve nüfus yoğunkupğu nedeniyle buranın kocaman bir şehir olduğunu unutmamalısınız. Fakat buna rağmen bu şehir bana göre Türkiye’de ulaşım alt yapısı en iyi olan şehirdir diyebilirim. Özellikle metro ağının şehrin her tarafını sarması, otellerde yada yurtlarda kalacak olan misafirler için büyük bir avantajdır. Ankara’da nerede kalırsanız kalın hızlı ve güvenilir ulaşım ağı sayesinde istediğiniz yere diğer şehirlere nazaran daha kısa sürede ulaşabilirsiniz. Ucuz Oteller

Ankara Ucuz Otelleri

Öncelikle Ankara’da nerede kalacağınıza karar vermelisiniz. Yani şehir merkezindemi yoksa kenar mahallelerde de kalabilirmsiniz. Ankara’da şehir merkezi denilen yerler Kızılay, Sıhhıye ve Ulus civarıdır. Diğer taraflar ise daha uzak mesafelerdir. Örneğin Keçiören ve Yeni mahalle şehir merkezine nispeten uzak olmalarına rağmen metro ve otobüs sistemeiyle hemen merkeze gelebileceğiniz yerlerdir. Bu iki mahalledeki oteller ise şehir merkezine göre daha ucuz sayılabilir. Yeni mahallede bir otelde ben geceliği 25 liradan kalmıştım. Sabahta zaten hemen metroya binip merkeze gelebiliyorsunuz.

Yok ben kent merkezinde kalmak istiyorum ama paramda az derseniz o zaman size Ulus civarını önereceğim. Çünkü Ulus ve çevresinde oteller bölgesi diye isim takılan bir bölgedir. Bu civarda bir çok otel bulunmakta olup uygun ücretlileri olduğu gibi yüksek fiyat çekenleride elbette vardır. Ben yine bu civarda bir otelde geceliği 50 liradan kalmıştım. Fakat bu civardaki otellerin genel olarka fiyatı 30-100 arası değişmektedir. Bu civarın bir diğer güzel özelliği ise hemen her yere yürüme mesafesinde olmasıdır. Yani burada Kızlaya yürüyerek rahatlıkla gidebilirsiniz. Yol parasından kurtulmuş olursunuz. http://www.neredekalinir.net/

Bunun dışında merkeze yakın ve özellikle Kızılay tarafına yakın mesafede bulunan Kole bölgesinde de çok değil ama bazı oteller var. Onlardan da uygun olanlarda kalabilirsiniz. Kolej bölgesi ayrıca güzel bir yerdir. Vaktiniz varsa oradaki otelleride araştırın.

Ankara Öğretmeni

Ankara Öğretmeni denilince akla hemen Terminal yanındaki Beşevler bölgesinde bulunan Öğretmen evi gelmektedir. Burası çok güzel bir konaklama yeri olmasına rağmen pek düşünmenizi önermiyorum. Nedeni ise her zaman dolu olmasıdır. Zaten rezervasyon olmadan orada kalamazsınız. Üstelik ne zaman telefon açsanız doluyuz dedikleri için yer bulabileceğinizi düşünmüyorum. Ama yok illa kalacam derseniz yinede şansınızı deneyip bir telefon açın. Belki boş yatak bulabilirsiniz.

Tüm bu olanakların dışında fiyatları oldukça uygun olan Hostellerde var. Onların isimlerini yazıyorum belki işinize yarayan olur: Suna Hotel, Deeps Hostel, Mithat Hotel, Ankara Madi Inci Hotel, Ankara Asmin Hotel, Ankara Akya Hotel, Ankara Madi Hotel, Ankara Baskent Hotel.

Bunların dışında sorularınız olursa yorum olarak yazın hemen cevaplayayım. Teşekkür ederim.

Standard

Placestovisitin.net

Budva is one of the most beatiful cities of Montenegro. There are nice trip points specially in Old Town. İt is an excellent feeling to be in one of the beaches of Budva. İf you make early reservation, you will pay less. Places to visit in

Top thirteen places to visit in budva

  1. OLD TOWN: it is a sybmol of Budva. İn Fact, The Old Town is established on an island and a canal happens intime. Now it is a peninsula. Old Town is a place for 2500 years. According to searchings. İt is a by the Adriatic sea and a very old settlement area. You can see some parts of the wall surounding city. The wall has been ollapsed by the earthquakes in 1667 and 1979. Now old town narrow streets, squdres, walls from middle Age. And tower look like a laybrinth. Almost all of the important buildings are in this town. Where to visit in
  2. Budva Beaches: Specially Russian tourist visit these beaches. There are 16 beaches in city.
  3. Sveti Stefan : İt is the most important and the most touristic point: The island has been bought by Amenresort, in 2007. Afterwords, This has become the turning point for island.
  4. Sveti Nikolo İsland: İt is an island near Budva, The island is known as Hawaii. İt is an important place in the coast of Budva. The easiest way to go to island is take a taxiboat or sandals. There one restaurant and two beaches. Sveti Nikolo island keeps completely natural life elements. You can see many kind of plants and animals.
  5. Petrovac: İt is a town by the sea. İt is between Budva and Bar. Town has 600 m. Beach. İt has been spoken of Petrovac first in 18 th and 19th century. This beatiful town is surrounded by pinetrees. The profit of town was fish in the past. But now, They get profit from tourism, pinetrees and olive running.
  6. Ethnograhy Museum : İt is one of the nice museum for visiting you can see the historical pictures about Budva. Besides, Helenistic era Works, vases , particles can be seen. You will meet many difrent Works which belonged to greek, Roman, Byzontine, Slav and Budva town. http://www.placestovisitin.net/
  7. Areheolgy Museum: You can see some Works from ancient era till 19 th century. İtis worth seeing the roman, Grek ancient time Works in the museum.
  8. Statue of Dancing Girl: İf you want to take a nice Picture, come here and take a Picture with this dancing girl statue. According to legend. This is a statue of a drowning girl in Budva. Native people think that touching the statue gives you lock.
  9. Marina: İt is not very popüler important. But, it is worth seeing. İt is good for walking eating and swimming. İf you want to g oto Stevi Nikola island you can take a boat from here.
  10. Hisar : The citadel, it is ,n the highest point of Budva. İt has been built in 1836. The Ticket is 2 euro.
  11. Church of St.Mary of Punta: The church has been made 1200 years ago. Acording to legend. The church has been built to the point Where the spanish sailors burnt candles.
  12. Church of St.John the Baptist: İt is on the oldest church of Budva. The building is three parts. Bell tower, Church and Baptising room. You can see pictures, figures and historical pictures.
  13. Church of St. Sabad The Sanctified: İt is an old roman church. İn Sanctified Budva. Some parts have collapsed. That’s way it look like a bell tower. You should see the inside of church.
Standard

ULAN İSTANBUL MÜZİKLERİ JENERİK MÜZİĞİ

Ulan İstanbul Müzikleri Jenerik Müziği başlıklı bu makalemizde sizlere dizide çalan müzikleri dinleteceğiz. Dizi fanları bu sayfayı sık kullanılanlara ekleyin çünkü çok güzel müzikler olacak sık sık dinlersiniz.

Ulan İstanbul Müzikleri

Dizide özellikle aksiyon ve dalavere çok fazla geçtiği için ve zaman zamanda Mahalledeki olaylar konu edindiği için müzikler çok neşeli ve atrakson dolu. Zaten dizinin kadrosu kalabalık olduğu için sık sık neşeli müzikler çalınmaktadır.

Ulan İstanbul Dizisi Müzikleri ile sizin çok hoşunuza gideceğiniz düşünüyoruz. Çünkü özellikle hemen hepimizin hayatının bir köşesinde bir bu tip eğlenceli olaylar vardır. Vanhaberleri.com.tr Eğlenceli müzikleri ile dizi çok neşeli hale geliyor ve bizi kendisini izlenir kılıyor. Bundan dolayı bu sayfada dizinin müziğini kendiniz defalarca dinleyince bulursanız şaşırmayın sakın.

Ulan İstanbul Jenerik Müziği Fragmanı dinleyince kaderin sürekli tokadını yiyen Kandemir ve çetesinin hayattan nasıl intikam aldıklarını göreceksiniz. Onların şuan için canlarını sıkan tek can sıkıcı konu ise yeni taşındıkları mahalledeki ev sahiplerinin oğlunun polis olması. http://www.ulanistanbuldizisi.net/

Ulan İstanbul Dizisi çok sıcak ve güzel bir dizi…. Yorumlarınızı bekliyoruz.

Standard

E-Okul Kaydet Butonu Pasif Çözümü

E-Okul Kaydet Butonu Pasif hata veriyor yada listeler çıkmıyor gibi sorunlarınız varsa kesinlikle doğru sayfadasınız ve biz bu sayfada siz değerli meslektaşlarımıza yardım edeceğiz. Zümre

Aşağıdaki makaleyi okuduktan sonra hala sorununuza çözüm bulmada sıkıntı yaşıyorsanız lütfen zumretoplantitutanaklari@gmail.com adresine mail atınız ve biz size yardımcı olmaya çalışalım.

  1. Öncelikle E-Okul işlemlerinizi İnternet Expolarer tarayıcısında açtığınızdan emin olunuz lütfen (Google Chrome ve Mozilla Firefox’da çalışmaz çünkü) Zümre Toplantısı
  2. İnternet Explorer Tarayıcısı açık iken yukarıdaki Araçlar Menüsünde Uyumluluk Görünümü Ayarları seçeneğini seçiniz. Zümre Toplantı Tutanakları
  3.  

    Araçlar - Uyumluluk Görünümü Ayarları

  4. Açılan küçük diyalog penceresinden meb.gov.tr yazıp yan tarafta bulunan EKLE Butonuna basın.
  5.  

    ekle butonu

  6. Daha sonra ise TAMAM Butonuna basıp e-okulu yeniden çalıştırın.
  7. Yukarıda yazılı işlemleri yaptıktan sonra Kaydet butonun yada çıkmayan listelerin sorunsuz çalışacağına emin olabilirsiniz. http://www.zumretoplantitutanaklari.com/
Standard

Hatasizkulolmazdizisi.com Atv’de Başlıyor

Atv ekranlarında çok yakında başlayacak olan Hatasız Kul Olmaz Dizisi fan sitesi olarak Hatasizkulolmazdizisi.com adresinde hizmet vermekteyiz.

Hatasız Kul Olmaz fanları olarak dizi hakkındaki tüm gelişmeleri sitemizde bulabilirsiniz. Dizinin fragmanları, son bölüm tanıtımları, sonraki bölümde neler olacağı, oyuncu biyografileri, dizi resimleri ve daha bir sürü durum bildirimleri ile sizlere hizmet vermekten onur duyarız. 

Bizi takip ettiğiniz için teşekkürler.

Dizi sitesi: Hatasız Kul Olmaz

Standard